Boek een Story Sessie

“Er was eens … jouw merk of bedrijf.

Iedereen heeft een verhaal. Elk bedrijf, elke persoon, elk merk heeft iets te vertellen. Maar wat ik zie is dat het niet even gemakkelijk is voor iedereen om dat verhaal op papier te zetten. Daarom ontwikkelde ik de “Story Sessie”.

Tijdens deze workshop van 2u laat ik jullie praten over jezelf. Ik achterhaal samen met jullie waarom jullie ooit jullie bedrijf of merk zijn opgestart. En samen ontdekken we jullie verhalen voor de komende jaren en decennia. Op die manier kunnen we een emotionele laag leggen over jullie marketing en je klanten en personeel laten meestappen in jullie merkverhaal!

Story Framework

Tijdens deze workshop maken we gebruik van een framework dat ik ontwikkelde op basis van de verhalen die Pixar naar buiten brengt. We vertrekken steeds vanuit jullie klanten en gaan analyseren welk probleem van de klant jullie merk oplost. Maar gaan ook dieper in op de emoties die deze klant voelt vooraf en nadat jullie een oplossing hebben aangereikt. Op deze manier vertrekken we van concrete situaties en verdiepen we ons emotioneel in jullie potentiƫle klanten.

 

Voor wie is dit interessant?

Deze Story Sessie heb ik in het verleden al mogen geven aan CEO’s, oprichters en marketeers uit verschillende sectoren waaronder:

  • Overheidsinstellingen
  • App-bouwers
  • Europese Instellingen
  • FMCG producten
  • Technologiebedrijven